PRECES ATGRIEŠANA UN GARANTIJA

Kā atgriezt preci?

Preču atgriešanas forma.

Cienījamie pircēji,lūdzam jūs vērst uzmanību apavu atgriešanas nosacījumiem! Mēs pieņemam nebojātas, neaplīmētas un neaprakstītas apavu kastes (tai skaitā, Latvijas pasta uzlīmes). Ja sūtiet apavus ar pasta starpniecību, ievietojiet apavu kasti citā kartona kastē.
 
Jūs varat atgriezt preci šādos veidos:
-Izmantojot OMNIVA terminālus. Šajā gadījumā nebūs jāmaksā papildu 2.45 Euro par preces atgriešanu. Fiksētā atgriešanas summa 2.45 Euro būs atņemta no atgrieztās preces cenas, kas ir norādīta pirkuma dokumentā. Prece ir jāiepako un jāievieto izvēlētajā OMNIVA terminālā. Plašāku informāciju par atgriešanu, izmantojot OMNIVA terminālu skatīt šeit:
Kā atgriezt preci, izmantojot OMNIVA terminālu?
Ja pakomāts neizdrukāja uzlīmi, tad sūtījumu var ievietot bez uzlīmes.
 

Ja pasūtījums tika saņemts ar Omnivas kurjera piegādi. Šajā gadījumā pirms atgriešanas veikšanas lūdzam sazināties ar Brandsales klientu apkalpošanas nodaļu, vai rakstot e-pastu uz palidziba@brandsales.lv, informējot pasūtījuma numuru un to, ka vēlaties saņemt lapu-svītrukodu priekš preces atgriešanas caur Omniva pakomātu un Jums tiks atsūtīts e-pasts, kurā būs lapa-svītrukods ar Lietuvas adresi. Šo lapu ir nepieciešams izdrukāt un uzlīmēt uz atgriešanas iepakojuma. Prece un aizpildīta atgriešanas forma ir jāiepako un jādodas pie Omnivas termināla. Šajā gadījumā nebūs jāmaksā papildu 2.45 Euro par preces atgriešanu. Fiksētā atgriešanas summa 2.45 Euro būs atņemta no atgrieztās preces cenas, kas ir norādīta pirkuma dokumentā.
Šajā gadījumā uz Omnivas termināla ir jāveic šādas darbības:
Kad parādīsies pieci uzraksti: "SAŅEMT"; "ATGRIEZT"; "Biznesa klients"; "Privāts klients", "sūtījumu atgriešana", Jums ir jāizvēlās "Biznesa klients" un pēc tam ir jāieraksta/jānoskenē svītru kods, kas Jums tika atsūtīts īsziņā - CE............EE. Tālāk ir jāseko instrukcijai, kas parādīsies uz ekrāna.

 
 -Ar pasta starpniecību. Vispirms Jums ir jānosūta e-pasts uz palidziba@brandsales.lv, lai piereģistrētu preces kodu, pasūtījuma numuru. Obligāti jāaizpilda preču atgriešanas forma un tā jāpievieno atgriežamajai precei.
Jums noteikti jānorāda precīza adrese, lai atgrieztu preces: BRANDSALES UAB, Eigulių g.11-1, Vilnius 03150, Lietuva.
Nauda tiks ieskaitīta Jūsu bankas kontā 10 darba dienu laikā, no brīža, kad preces tiks nogādātas uz BRANDSALES UAB, Eigulių g. 11-1, Vilnius 03150, Lietuva.
Samaksāto naudu atgriezīsim uz Jūsu kontu desmit darba dienu laikā no brīža, kad saņemsim atgriezto preci BRANDSALES UAB, Eigulių g.11-1, Vilnius 03150, Lietuva birojā.

Jaunas preces atgriešana:
1. Jūs varat atgriezt preci, ja saņemot preci, konstatējat, ka Jums neapmierina tās krāsa,izmērs vai vizuālais izskats. Jums ir tiesības to nodot atpakaļ 30 dienu laikā.
2. Precei jābūt nelietotai, tās oriģinālajā iepakojumā, ar oriģinālajām etiķetēm.Preces atgriešanas izdevumi (pasta, kurjera vai transporta) ir jāsedz klientam pašam.
3. Brandsales.lv nenes atbildību par preces nozaudēšanu, tajā skaitā, ja adrese bijusi kļūdaina vai arī preces ir nozaudētas pirms Brandsales.lv klientu apkalpošanas biroja sasniegšanas.
 
Defektēto preču atgriešana:
Ja precei ir konstatēti defekti, lūdzams sazinieties ar klientu apkalpošanas servisu palidziba@brandsales.lv. 
Varam situāciju atrisināt:
- preču maiņa;
- piešķirt īpašu atlaidi;
atgrieztajām nekvalitātīvām precēm jābūt tīrām un sausām
- piedāvāt novērst defektu un apmaksāt izdevumus, ja prece tiek atgriezta uz Brandsales.lv,  BRANDSALES UAB, Eigulių g. 11-1Vilnius 03150, Lietuva.