1. Kas ir Brandsales.lv?
Brandsales ir viena no vadošajām firmām Lietuvas interneta veikalu tīklā. Uzņēmums tika dibināts 2012. gada novembrī, un Brandsales piedāvā klientiem visā Lietuvā populāru zīmolu preces par saprātīgām cenām. Šobrīd uzņēmums uzsācis savas gaitas Latvijas tirgū, lai Latvijas pircējiem piedāvātu kvalitatīvas un stilīgas preces par samērīgām cenām.
Tikai Brandsales.lv Jūs varat iegādāties preces par labākajām cenām tādiem produktiem, kā Tommy Hilfiger, Diesel, Tamaris, Guess, Clarks, Geox, Hogl, Caprice, Camper, Lacoste un daudziem citiem zīmoliem. Mums ir ekskluzīvas tiesības izplatīt šos zīmolus internetā. Un tieši šī iemesla dēļ mēs Jums piedāvājam iespēju iegādāties stilīgas un oriģinālas preces. Jums atliek vien vadīties pēc noskaņām un emocijām,-par pārējo parūpēsies Brandsales.lv.
Mūsu galvenais mērķis - Jūsu labsajūta!
Brandsales.lv piedāvā klientiem aktuālas, modernas un kvalitatīvas, atpazīstamu zīmolu preces par sapratīgām cenām, ar atlaidi lidz pat 80%!
2. Kā veikt pirkumus interneta veikalā Brandsales.lv?
1. Kad esat izvēlējušies preci, kuru vēlaties iegādāties, kā arī attiecīgo izmēru vai daudzumu, tad nospiediet pogu “IELIKT GROZĀ”
2. Groza ikonu Jūs pamanīsiet lapas labajā augšējā stūrī, kurā tiks parādīts Jūsu pirkumu skaits.
3. Kad būsiet izvēlējušies preci, kuru vēlaties iegādāties, spiediet pogu “PASŪTĪT.”
4 Ja Jums ir derīgs atlaižu kupons, ievadiet tā numuru pie sadaļas “Izmantot dāvanu kuponu” un spiediet pogu “IZMANTOT.”
5. Pārbaudiet iepirkuma groza informāciju: preču artikulu, krāsu, izmēru, daudzumu un cenu. Ja viss kārtībā, spiediet pogu “PASŪTĪT.”
6.Ja esat reģistrēts lietotājs, ievadiet savu e-pasta adresi, paroli un spiediet pogu “PIESLĒGŠANĀS.”. Ja Jūs esat jauns lietotājs, izmantojiet sadaļu “Jauniem pircējiem”, aizpildiet visu nepieciešamo informāciju un spiediet uz “REĢISTRĒJIES” pogu.
7. Izvēlieties piegādes veidu un spiediet pogu “TURPINĀT.”
Jūs varat pārbaudīt savus pasūtījumus sadaļā “MANI DATI”, “PASŪTĪJUMA VĒSTURE”. Tie var būt sekojoši:
“Pasūtītie”-preces, kuras ir pasūtījuma procesā. Piegādes laiks atkarīgs no preces specifikas.
“Pabeigtie.”-preces, kuras nogādātas pasūtītājam.
3. Kā apmaksāt pasūtījumu?
Jūs varat veikt apmaksu par precēm sekojošā veidā:
1. Ar bankas pārskaitījumu. Izvēloties norēķināties internetbankā, jūs varat veikt pārskaitījumu no jebkuras bankas uz mūsu kontu.
Bankas rekvizīti:
Swedbank LV23 HABA 0551 0379 58807
Saņēmējs: BRANDSALES UAB
Reģistrācijas numurs: 302885179
2. Izmantojot naudas pārskaitījumu tiešsaistē (SWEDBANK internetbanka, Paysera sistēma), uzreiz pēc pasūtījuma apstiprināšanas, tiksiet nosūtīts uz bankas lapu, kurā varēsiet apstiprināt automātiski izveidoto apmaksas veidlapu. Pēc apmaksas apstiprinājuma neaizmirstiet atgriezties uz pakalpojuma sniedzēja lapu (BRANDSALES.LV), lai jūsu pārskaitījums tiktu automātiski piereģistrēts.
3. Skaidrā naudā preces piegādes brīdī (COD) - maksāt kurjeram, preci saņemot Jūsu izvēlētajā adresē. Kā arī, ir iespējams veikt apmaksu ar maksājuma karti OMNIVA pakomātā, pasūtījuma izņemšanas brīdī.
4.Apmaksa ar kredītkartēm. Apmaksu var veikt ar kredītkartēm: VISA, MASTER CARD, MAESTRO. Kad nonāksiet pie norēķināšanas apmaksas veidiem, ir jāizvēlās “Maksājuma kartes”. Jāspriež “TURPINĀT”. Jūs nonāksiet uz ipsp.lv, ievadiet maksājuma kartes datus: kartes īpašnieka Vārds, Uzvārds, Kartes numurs, maksājuma kartes derīguma termiņš, drošības kods, spiediet “Maksāt tagad”, pagaidiet, kamēr maksājums tiks apstrādāts, atvērsies sadaļa “Mani pasūtījumi”, kurā redzēsiet maksājuma apstiprinājumu “samaksāts”. Pasūtījums tika veiksmīgi apmaksāts!
Ja pasūtījuma apmaksa tika veikta neveiksmīgi vai pasūtījuma apmaksa netika pabeigta, izmantojot izvēlēto bankas sistēmu, Jums ir iespēja mainīt apmaksas veidu un veikt apmaksu. Lai mainītu apmaksas veidu Jums ir jāiet uz: “Mans konts“ , “Mani pasūtījumi“ -> pie pasutījuma numura jānospiež “Mainīt apmaksas veidu“ , jāizvēlās maksājuma veids un vēlreiz jānospiež “Mainīt apmaksas veidu”.
SVARĪGI:
1. Ja apmaksas veids ir – pārvedums no konta, neaizmirstiet norādīt maksājuma mērķī pasūtījuma numuru.
2. PVN rēķins-faktūra tiks nosūtīts Jums elektroniski kopā ar informāciju par pasūtījuma izsūtīšanu.
4. Kā pasūtījums tiks piegādāts un vai tas ir maksas pakalpojums?
Interneta veikalā Brandsales.lv pasūtītās preces tiks nosūtītas ar "Omniva” kurjerpastu vai ''Omniva'' pakomātu. Preces nogādās uz to adresi, kuru norādījāt, vai uz izvēlētā termināļa ''Omniva'' pakomātu.
"Omniva” kurjerpasta pakalpojuma piegādes maksa ir 3.95 EUR.
''Omniva'' pakomātu pakalpojuma piegādes maksa ir 2.45 EUR.
Kad prece tiks saņemta no piegādātāja, atkarīgi no preces piegādes laika, pasūtījums tiks izsūtīts no noliktavas un Jūs saņemsiet e-pastu ar šo informāciju. No šāda e-pasta saņemšanas brīža, pasūtījumu Jūs saņemsiet 1-2 darba dienu laikā.
Piegādes cena ir atkarīga no piegādes veida, ja vien atsevišķi nav informācija par bezmaksas piegādi.
OMNIVA kurjerpasts:
Preces tiek piegadātas uz jebkuru adresi Latvijas robežās.
Piegāde tiek veikta darba dienās un darba laikā.
Baltijas valstīs kurjerpastam ir jāinformē adresāts par kurjerpasta preces piegādāšanu telefoniski vai ar īsziņas un/vai e-pasta palīdzību, ja ir pasūtīts papildpakalpojums „piegāde privātajam klientam”.
Ja pirmais piegādes mēģinājums Latvijas Republikā bija neveiksmīgs, otrais piegādes mēģinājums tiks veikts nākamajā darba dienā.
Sūtījums, kuru nevar piegādāt saņēmējam – tiks nosūtīti uz pakomātu vai šķirošanas centru, kur tas tiks uzglabāts 7 kalendārās dienas. Pēc šī termiņa
SVARĪGI:
1. Mēs vēlamies Jums atgādināt, ka piegādes adresi norādiet tādu, lai tā kurjeram būtu sasniedzama darba laikā.
2. Preču piegādes laikā, lūdzu sagatavojiet precīzu naudu, jo kurjeram nebūs iespēja izdot atlikumu.
Omniva pakomāti:
Preču saņemšana ar Omniva pakomātu – piemērota tad, ja nevēlaties gaidīt kurjeru konkrētā laikā. Veicot pasūtījumu brandsales.lv lapā, vienkārši izvēlieties OMNIVA piegādes veidu un norādiet, kurš no OMNIVA pakomātiem Jums ir visērtākais. Ja izvēlaties šo piegādes veidu, Jūs varat norēķināties tikai internetbankā vai ar bankas pārskaitījumu (avansa maksājums pēc tam, kad esat saņēmuši no brandsles.lv rēķinu e-pastā). Lai paātrinātu pasūtījuma izpildi, šim piegādes veidam rekomendējam izvēlēties tieši apmaksu ar internetbanku. 1-2 darba dienas pēc tam, kad brandsales.lv klientu konsultants Jūs būs informējis (e-pasta formā), par Jūsu pasūtījuma sagatavošanu. Pēc tam saņemsiet īsziņu, ka Jūsu pasūtījums ir piegādāts izvēlētajā saņemšanas vietā, kā arī instrukciju, kā rīkoties tālāk. Prece jāizņem 7 dienu laikā pēc īsziņas saņemšanas.
Jums nosūtītais sūtījums pakomātā glabājas 7 dienas. Pirms glabāšanas termiņa beigām, mēs Jums nosūtīsim atgādinājuma īsziņu. Ja Jūs neizņemsiet sūtījumu līdz glabāšanas termiņa beigām, mēs to nosūtīsim atpakaļ sūtītājam. Šādā gadījumā izdevumus, kas saistīti ar sūtījumu nosūtīšanu atpakaļ, sedz sūtītājs.
Kā izņemt sūtījumu maksājot ar bankas karti pakomātā?
5. Kā atgriezt preci?
Jūs varat atgriezt preci šādos veidos:
- Izmantojot OMNIVA terminālus. Šajā gadījumā nebūs jāmaksā papildu 2.45 Euro par preces atgriešanu. Fiksētā atgriešanas summa 2.45 Euro būs atņemta no atgrieztās preces cenas, kas ir norādīta pirkuma dokumentā. Prece ir jāiepako un jāievieto izvēlētajā OMNIVA terminālā. Prece ir jāiepako un jāievieto izvēlētajā OMNIVA terminālā. Ja pakomāts neizdrukāja uzlīmi, tad sūtījumu var ievietot bez uzlīmes.
- Ja pasūtījums tika saņemts ar Omnivas kurjera piegādi. Šajā gadījumā pirms atgriešanas veikšanas lūdzam sazināties ar Brandsales klientu apkalpošanas nodaļu, zvanot uz +371 27788059, vai rakstot e-pastu uz palidziba@brandsales.lv, informējot pasūtījuma numuru un to, ka vēlaties saņemt lapu-svītrukodu priekš preces atgriešanas caur Omniva pakomātu un Jums tiks atsūtīts e-pasts, kurā būs lapa-svītrukods ar Lietuvas adresi. Šo lapu ir nepieciešams izdrukāt un uzlīmēt uz atgriešanas iepakojuma. Prece un aizpildīta atgriešanas forma ir jāiepako un jādodas pie Omnivas termināla.
Šajā gadījumā uz Omnivas termināla ir jāveic šādas darbības:
Kad parādīsies pieci uzraksti:
"SAŅEMT"; "ATGRIEZT"; "Biznesa klients"; "Privāts klients", "sūtījumu atgriešana", Jums ir jāizvēlās "Biznesa klients" un pēc tam ir jāieraksta/jānoskenē svītru kods, kas Jums tika atsūtīts īsziņā - CE............EE. Tālāk ir jāseko instrukcijai, kas parādīsies uz ekrāna.
- Ar pasta starpniecību. Vispirms Jums ir jānosūta e-pasts uz palidziba@brandsales.lv, lai piereģistrētu preces kodu, pasūtījuma numuru. Obligāti jāaizpilda preču atgriešanas forma un tā jāpievieno atgriežamajai precei.
Jums noteikti jānorāda precīza adrese,
Tālr. Nr.
E-pasts: palidziba@brandsales.lv
Samaksāto naudu atgriezīsim uz Jūsu kontu desmit darba dienu laikā no brīža, kad saņemsim atgriezto preci BRANDSALES UAB, Eigulių g. 11-1, Vilnius 03150, Lietuva.
Jaunas preces atgriešana:
1.Pārdevējs ir atbildīgs par jebkuriem preces trūkumiem, kas parādās divu gadu laikā pēc preces piegādes, ja vien likums vai līgums neparedz citu termiņu. Jūs varat atgriezt preci, ja saņemot preci, konstatējat, ka Jums neapmierina tās krāsa,izmērs vai vizuālais izskats. Jums ir tiesības to nodot atpakaļ 30 dienu laikā (preces, kas ir iegādātas līdz 30.09.2021 plkst. 24:00, var apmainīt, atgriezt 14 kalendāro dienu laikā).
2. Precei jābūt nelietotai, tās oriģinālajā iepakojumā, ar oriģinālajām etiķetēm.Preces atgriešanas izdevumi (pasta, kurjera vai transporta) ir jāsedz klientam pašam. Iepakojiet atgriežamo preci tā, lai pārvadāšanas laikā tā būtu aizsargāta. Ja atgriežat apavus, apavu kastei jābūt veselai: nerakstiet uz tās adresi, neaplīmējiet to ar līmlenti utt. Apavu kaste arī ir preces daļa.
3. Brandsales.lv nenes atbildību par preces nozaudēšanu, tajā skaitā, ja adrese bijusi kļūdaina vai arī preces ir nozaudētas pirms Brandsales.lv klientu apkalpošanas biroja sasniegšanas.
Defektēto preču atgriešana:
Pārdevējs ir atbildīgs par jebkuriem preces trūkumiem, kas parādās divu gadu laikā pēc preces piegādes, ja vien likums vai līgums neparedz citu termiņu.
Ja precei ir konstatēti defekti, lūdzams sazinieties ar klientu apkalpošanas servisu palidziba@brandsales.lv.
Varam situāciju atrisināt:
- preču maiņa;
- Piešķirt īpašu atlaidi;
- Atsevišķos gadījumos pēc iepriekšējās vienošanās varam piedāvāt klientam novērst defektu patstāvīgi un iesniegt remonta čeku, kura izmaksas firma atmaksās, ja prece tiek atgriezta uz Brandsales.lv,
6. Iepirkšanās noteikumi, spiediet šeit.
7.
BrandsalesNauda - tā ir virtuāla nauda, ar kuru varat norēķināties interneta veikalā BRANDSALES.lv
Viens BrandsalesNauda ir pielīdzināts vienam Eiro (1 EUR).
Ja jums ir uzkrāti BrandsalesNauda, grozā pie pirkuma veikšanas, jūs redzēsiet, cik Eiro jums ir uzkrāti un varēsiet tos izmantot.
Kā iegūt BrandsalesNauda?
- BrandsalesNauda ir iespējams iegūt, veicot apmaksu tikai ar šo apmaksas veidu: "Ar bankas pārskaitījumu"
Veiciet apmaksu par preci, un, tiklīdz jūs saņemsiet preci, līdzi tam iegūsiet informāciju par BrandsalesNauda summu.
Kā uzzināt, cik man uzkrāti BrandsalesNauda un kāds ir to izlietošanas termiņš?
- Detalizētāku informāciju par uzkrātajiem Eiro un to derīguma termiņu varat apskatīt “Mani dati” sadaļā “BrandsalesNauda”. Informācija pieejama, pieslēdzoties savam kontam.
8. Preču atgriešanas adrese
BRANDSALES UAB, Eigulių g. 11-1, Vilnius 03150, Lietuva.
Darba laiks: